Klachtenregeling

Omdat XSilver-iT haar zakelijke klanten en consumenten een optimale service wil verlenen is het belangrijk van u te horen wanneer u klachten heeft over de geleverde hardware of de dienstverlening.  

Doe dit - mede om eventuele schade te beperken - zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten.  

Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken. Vul bij voorkeur het antwoordformulier in elders op deze site.  

Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.

 

Wordt een klacht niet naar tevredenheid opgelost, dan kunt u gebruik maken van de bemiddelingsregeling van ICTWaarborg door het bemiddelingsformulier op www.ictwaarborg.nl in te vullen.